tisdag 30 mars 2010

Till Robin

Min kompis Robin älskar djurbilder. Speciellt på hästar. Därför är detta inlägg till honom.

För över en månad sedan åkte jag ut till Ingarö en sväng för att göra ett jobb om fjordhästar. En trevlig kvinna vid namn Karen ägde dessa, och hon ställde upp så jag kunde få bilder.
Jag har alltid varit lite skeptisk mot hästar och jag kan tycka att de är lite väl sluga. Så jag åkte dit med lite vemod i bröstet. Men det gick som en dans.
Jag fick åka med en sväng i sulkyn eller vad det nu heter. Det var första soldagen på länge och jag fick komma utanför stan och åka lite häst. Det var nästan magiskt. Observera nästan. I bilen på vägen tillbaka till stan så nös jag hela vägen pga min allergi. Samt att jag fortfarande är lite skeptisk.

I alla fall, var så god Robin!

2 kommentarer:

robin benigh 30 mars 2010 kl. 21:31  

Vilken ära att få ett inlägg!
Undrar om det går att spela musik i de där skygglapparna?

Camilla 2 april 2010 kl. 17:46  

Fjordingar är sjukt fina. Jag är i vart fall avis.

Jag

Mitt foto
Går bildjournalistprogrammet på Mittuniversitetet i Sundsvall. Fotar. Visar bilder.

Translate

Kontakt

Johan Engman
johengman(at)gmail.com
0046 (0) 70 306 67 26

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP