tisdag 30 mars 2010

Har varit sjuk sedan lördags, nu börjar det dock ge med sig. Hatar att vara sjukskriven. Kommer inte i håg sist jag var hemma från jobb pga sjukdom. Men det var väl dags nu. Börjar bli rätt rastlös och planen är att ta mig till jobbet i morgon. Känner mig inte så produktiv just nu. Inte blir det bättre av att jag är långledig nu i helgen. Ska försöka ta mig ut och fotografera bara för mig själv.
Lite bilder från förra veckan, kanske inte de roligaste, men jag måste ju lägga upp nåt:

Djurgården vann.


Fru Reinfeldt kollade in och invigde Arlandas nya vårdcentral. I samma veva strejkade taxichaufförer. Det var långa promenader för resenärerna.

3 kommentarer:

Tobias Welander 31 mars 2010 kl. 16:40  

grymt johan!

johan 31 mars 2010 kl. 21:16  

nu är du väl ironisk?

Tobias Welander 1 april 2010 kl. 14:44  

Nej!? Det känns som att du har blivit en duktig liten scanpixfotograf.

Jag

Mitt foto
Går bildjournalistprogrammet på Mittuniversitetet i Sundsvall. Fotar. Visar bilder.

Translate

Kontakt

Johan Engman
johengman(at)gmail.com
0046 (0) 70 306 67 26

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP