lördag 6 mars 2010

I går


2 kommentarer:

LvB 6 mars 2010 kl. 16:47  

Riktigt fina bilder Johan, passade på att slänga in din byline i stället för bara Scanpix :-)
/Li

johan 6 mars 2010 kl. 17:08  

Ha ha, tänkte faktiskt skriva ett inlägg om att det måste vara nån jag känner som redigerat sidan.
AB är rätt dåliga på att ha med namnet i bylinen annars, så jag blev riktigt förvånad när jag såg mitt namn. Tror det bara hänt en gång innan, annars står det som sagt bara scanpix.
Men jag hade mina aningar att det var nån som kände mig som redigerat. Fortsätt med det.
Och tack förresten.

Jag

Mitt foto
Går bildjournalistprogrammet på Mittuniversitetet i Sundsvall. Fotar. Visar bilder.

Translate

Kontakt

Johan Engman
johengman(at)gmail.com
0046 (0) 70 306 67 26

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP