onsdag 11 augusti 2010

.


NG Karlsson har i en herrans massa år varit med och anordnat fotbollsturneringen Mid nordic cup, men i år tar han det lugnt och går dit som en vanlig åskådare. Se mer här.

Jobbet gick ut på att göra en intervju med NG, och sedan bevaka några matcher kring turneringen och göra lite "folkliv" runt den. Ett vanligt porträtt vid planen kändes tråkigt, och jag visste inte riktigt hur jag skulle få till bilden. Det fanns tillgång till fotbollar så jag frågade NG om han var en hejare med bollen. Vilket han verkade vara.

0 kommentarer:

Jag

Mitt foto
Går bildjournalistprogrammet på Mittuniversitetet i Sundsvall. Fotar. Visar bilder.

Translate

Kontakt

Johan Engman
johengman(at)gmail.com
0046 (0) 70 306 67 26

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP