fredag 23 juli 2010

En om dan nr ?

Den senaste veckan har jag gjort en hel del jobb som inte riktigt passar för bloggen. Allt från människor som fått sparken, haft inbrott osv. Så det har varit lite svårt att blogga aktuella bilder.
Men i går var jag på trav. Inte så där superspännande. Körde lite olika vinklar, men man kan ju inte stå hur man vill. Det är vissa avstånd som gäller. Det är väl förståeligt. Jag kunde i alla fall stå i kurvan efter mål, och där fick jag väl hyfsade bilder framifrån med 300 mm. Jag tycker det kan bli svårt att stå vid sidan om mållinjen, ibland täcks vinnaren av en annan häst eller kusk, och om det är vinnaren som ska vara på bild, så är det inte så lyckat.

Det känns som det är svårt att göra något annorlunda på travet. Det hade varit en dröm om man fick sitta bak på startbilen eller rigga en kamera i sulkyn.
Nu var det ingen dröm igår, och då blev det så här. Svartvit sida i tidningen.
Trevlig helg!


4 kommentarer:

Jenny 23 juli 2010 kl. 16:58  

SV: ja han verkar inte helnöjd med volvon men intresset växer kanske med tiden

Jenny 23 juli 2010 kl. 20:04  

SVAAAAAAAR: hörre du " tjifen", jag svarar PRECIS hur jag vill. Så det så. Sen när blev "foto/journalist/kulturnördar/vänsterlirare/samhällspessimister" bloggexperter förresten?

johan 23 juli 2010 kl. 20:14  

Hörrdu du

Jenny 23 juli 2010 kl. 23:05  

precis =)

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP