tisdag 27 juli 2010

.


I går träffade vi ett par som hade en snygg båt. En Pettersson. Tyvärr var varken vädret eller bakgrunden snygg.
I dag har jag hängt i Stöde hela dagen. När man kommer in i byn möts man av en skylt där det står: "Hade du bott i Stöde hade du varit hemma nu." Kul.
Skulle ha åkt upp till Ume ikväll också, men just när jag skulle gå från jobbet så började det brinna i ett lägenhetshus. Så nu sitter man här, på jobbet. Det gick bra i alla fall, branden. Inga personer skadades.
Nu orkar jag inte sätta mig och köra till Umeå, så det får bli i morrn.
I morrn bjuder jag också på lite bilder från Stöde. Nu lämnar jag med den cliffhangern.

2 kommentarer:

Anonym 4 augusti 2010 kl. 18:45  

Tycker att du tar jättefina bilder! Tycker inte alla bilder ska vara vackra med fin bakgrund och så. Den bild du knäppte blir mer dramatisk i och med kontrasterna industriområde/fin båt.
/Viola

johan 5 augusti 2010 kl. 00:46  

Tack tack Viola!
Snällt av dig.

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP