söndag 25 juli 2010

dagens

I går gjorde jag och reporter-Malin rätt för vår lön. Vi körde en roadtrip som varade hela dagen och lyckades till slut sy ihop allt.
Så här blev dagens tidning.
Vi åkte till Långskog för spelmannastämma:


Och till Matfors för att kolla in bilar som cruisade. Eller de stod mest still.

Och vi åkte till Juniskär för att kolla in en loppis och konstutställning.

Nu kanske jag sköt mig själv i foten genom att blogga upp alla lördagens jobb på en gång, men så får det bli. Dagens största nyhet är dock att Mathias tidsinställda blogginlägg kapsejsade, och blev sent. Därmed är han skyldig mig, Isabel och Elin lite öl.

2 kommentarer:

Lars D 25 juli 2010 kl. 22:11  

Kul med sidor. Bra. Fortsätt så. Jag är säker på att Olby och co gillar att du jobbar för lönen:-)

/larsD

johan 26 juli 2010 kl. 20:38  

Tackar! Kul att du gillar det.
Ja, man måste ju göra rätt för sig.

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP