tisdag 2 november 2010

.

Som ett skönt "avbrott" från all teori, metod och annat skolsnack så har jag fått turen att jobba hela denna vecka på ST. Har plåtat en thaiboxare som ska åka till Thailand för VM och åkt lite flygplan med barn, bland annat. Nästa vecka drar c-uppsatsskrivandet igång och förhoppningsvis är det över innan jul om jag och min uppsatskollega Robin är duktig. Robins blogg verkar förresten ha återuppstått, så gå in där och kika.

På tal om jul, så är det snart jul. Vad passar då bättre än en bild från inspelningen av årets julkalender "Hotell gyllene knorren" med bland annat Peter Engman? Och nej, inget släktsamband där vad jag vet.

1 kommentarer:

Pyret 3 november 2010 kl. 15:22  

Hej!

Här är jag, den riktiga Pyret, med min helt nya hemsida.
Jag medverkar i långfilmen "Hotell Gyllene Knorren"
men tyvärr inte i julkalendern. Filmen kommer i februari 2011 och
är i samma koncept som julkalendern.
Kika in till mig vetja!

/Pyret

Jag

Mitt foto
Går bildjournalistprogrammet på Mittuniversitetet i Sundsvall. Fotar. Visar bilder.

Translate

Kontakt

Johan Engman
johengman(at)gmail.com
0046 (0) 70 306 67 26

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP