onsdag 25 november 2009

Dagens


Jag har tänkt börja göra som modebloggarna och ha en dagens, men inte dagens outfit, utan dagens person. Det kommer inte att bli varje dag, då hade det blivit "varjedagens". Jag kommer med andra ord att lägga upp en "dagens person" lite då och då, med lite fakta om personen. Jag tar däremot inget ansvar för eventuella faktafel.


Dagens person är Robin Lorentz-Allard. Kanske lite tårta på tårta när Robin nyss figurerat i bloggen, men det bryr jag mig inte om.

Robin är en ung, duktig pöjk från Schtåkkholm. I Robins ådror flyter aftonbladet-blod. Han har gjort praktik där tidigare under sina gymnasieår, han har en familjemedlem som jobbar på aftonbladet och han kommer att göra sin långa praktikanställning som fotograf nu i vår på...just det, aftonbladet.

Förutom aftonbladet och fotografi så gillar Robin hip-hop. Det märks tydligast när olika hip-hopharanger hoppar ur hans mun. Vilket det gör då och då. Vill ni prata hip-hop, så prata med Robin.

Robin är i allafall en rolig filur, och när han inte läser aftonbladet eller fotograferar, så fingrar han på sin nya iPhone eller bloggar.
Om ni vill veta mer om honom, läs hans blogg.

2 kommentarer:

Carolina 25 november 2009 kl. 15:26  

Ständigt denna Robin!

C.A 28 november 2009 kl. 14:53  

Säg som det är. Du känner bara en person. :)

Jag

Mitt foto
Går bildjournalistprogrammet på Mittuniversitetet i Sundsvall. Fotar. Visar bilder.

Translate

Kontakt

Johan Engman
johengman(at)gmail.com
0046 (0) 70 306 67 26

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP