måndag 16 november 2009

Bildspelet



Sådär. Här är bildspelet. Jag är inte superbra på flash osv. Men jag har i allafall lyckats konvertera Mov-filen till flash och lägga upp den i en spelare. Tyvärr är filmsekvenserna och de tonade övergångarna i varierande kvalitet. De är filmade i HD men det syns inte i flashspelaren. Fråga mig inte varför. Men, det går att se bildspelet.
Tryck gärna upp spelaren i helskärmsläget och lyssna med hörlurar.

Jag kom hem igår efter en vecka i Stockholm med föreläsningar på konstfack och arbete i MIUN´s monter på fotomässan. Förutom att visa våra bildspel i montern så livestreamade vi intervjuer med fotografer och utställare som ni kan se i efterhand på bildjournalistik.com

Jag fick även klart med min praktikplats under min tid i Stockholm. Jag ska vara på Scanpix från Januari till Juni. Känns nervöst.

6 kommentarer:

Anonym 16 november 2009 kl. 15:45  

Funkar ju inte! Eller är det bara jag som inte kan se hela?
/Bella

Robin Nordlund 16 november 2009 kl. 15:58  

Grattis! Scanpix är helt rätt för dig!!! :D

johan 16 november 2009 kl. 16:07  

funkar för mig på två olika datorer iaf. Nån fler än Bella som inte kan se hela?

johan 16 november 2009 kl. 16:15  

Tack Robin!

Jenny 16 november 2009 kl. 16:26  

va bra det blev!

Anonym 17 november 2009 kl. 10:07  

Nu så! Grymt Johan!

Jag

Mitt foto
Går bildjournalistprogrammet på Mittuniversitetet i Sundsvall. Fotar. Visar bilder.

Translate

Kontakt

Johan Engman
johengman(at)gmail.com
0046 (0) 70 306 67 26

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP