tisdag 1 juni 2010

För nån månad sedan gjorde jag ett "hemma-feature" för TT hos Lotta Kühlhorn.
Har ingen erfarenhet av att göra "hemma hos-reportage", och hade jag fått veta om jobbet någon dag innan så hade jag definitivt ringt experten Carro. Tyvärr hann jag inte det då.
Här är några bilder. Sammanlagt är det över tjugo stycken med detaljbilder osv. Men det blir för tråkigt och för mycket att ladda upp. Men jag hoppas få visa alla bilder för Carro någon gång för att få lite tips och tricks.

3 kommentarer:

carro 6 juni 2010 kl. 21:29  

Haha! Kul att jag hänvisas som expert på området. Jag tycker att du skötte dig bra! Tjuvkollade lite på scanpix häromdagen. Kattbilden är särskilt fin. Djur, härliga mönster och färger hjälper till att få den dära hemtrevliga looken.

johan 7 juni 2010 kl. 16:24  

Men tack Carro! Och du är ju experten. Tyvärr finns inte alla bilder i scanpix arkiv, eftersom de bara arkiverar det som kan vara bra att ha i framtiden. Men du får se allt nån gång.

Jenny 7 juni 2010 kl. 17:59  

I och för sig, det är nog godare än leverpastej. Rubbe har dock inte provat än

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP