onsdag 23 juni 2010

Bröllop

Det gick bra att jobba bröllop. Det blev en lång dag. Började med att gå runt med TT och bara hänga med folk som var där för bröllopet. Bara gå runt och fotografera.
På eftermiddagen stod jag på en balkong för att plåta kortegen samt slupen.
Tog bilder med tele på håll och bytte till vidvinkel när kortegen kom närmre.
Lite tajt att byta kamera mellan och jag kunde nog ha hållit i telet en lite längre stund.
Samtidigt ville jag vara säker på att få bilderna, och det var inte läge att chansa eller experimentera.
Kul att få vara med och jobba under ett historiskt ögonblick. Här är några bilder från kortegen och slupen som jag tog.




Bilden på mig ovan har eminenta Carro tagit.

1 kommentarer:

Kristofer 24 juni 2010 kl. 23:15  

Säga vad man vill om kungahusets vara eller icke, men det är ju som du säger: Ett historiskt ögonblick! Kul!!
/Kristofer(Miun & ST)

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP