fredag 26 februari 2010

Mot norr

Det får bli ett snabbt inlägg innan sömn.
Har suttit och sökt sommarvikariat. Jag hoppas nån nappar, annars är det bara att gå tillbaka till Vattenfall och karriären som dikesgrävare. Inget fel med jobbet, jag brukar bli smal av det, men det är ju inte direkt vad jag vill. Eller jag vill bli smal, men det känns som jag har gjort mitt på Vattenfall.
Förra sommaren löste det sig med sommarvik, det blir spännande att se hur det går i år.

I morgon efter jobbet packar jag in Robin, Mathias och Linnea i gammvolvon och kör upp till Sundsvall. Hoppas på en bra helg där. Perfekt tajmat att det ska bli plusgrader i morgon och risk för regn. Inget går upp mot 40 mil underkyld E4.
Men, vi syns i Sundsvall.

God natt!

1 kommentarer:

Jenny 27 februari 2010 kl. 14:59  

jo de e farmor-looken som gäller, har allt utom den rätta "skaken".

Jag

Mitt foto
Går bildjournalistprogrammet på Mittuniversitetet i Sundsvall. Fotar. Visar bilder.

Translate

Kontakt

Johan Engman
johengman(at)gmail.com
0046 (0) 70 306 67 26

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP