söndag 10 januari 2010

Nytt år

Nytt år som sagt. Har inte bloggat på länge. Mest på grund av att jag inte har haft tillgång till internet över jul/nyår.

Det som är kvar i skolväg nu är en tenta på torsdag. Kunde vara mer förberedd på den. Efter det börjar långpraktiken. Scanpix fram till början av juni. Ser fram mot det, men är samtidigt sjukt nervös.
Har inte heller fått tag i något boende i Stockholm än. Jag kollade nyss in min bloggstatistik på google analytics. Den hade gått ner sig rejält över julen men jag har lagt märke till att jag har lite läsare utomsocknes också. Så om det är någon som har en bostad till mig från slutet av Januari - Juni, hör av er. Det skulle få mig lite mindre stressad.

Blev medlem i PFK just innan nyår också. Hade en tanke på att skicka in något till Årets bild. Som vanligt är jag alltid ute i sista minuten och slängde in lite grejer och betalade just innan deadline.

Robin har fyllt år. I present fick han lite brödbaksböcker och en blogg. Bagare benigh. Ska ni läsa nåt på internet så läs den bloggen. Gå in och kolla omedelbart.
Bilden ovan på Robin tog jag med min nyinvunna kompaktkamera när vi hade julfest på oscarsgatan innan jul. Det var god mat, goda vänner, julklappar och körsång från kör kulör.
Robin passade senare på att visa gommen. Han har en fin liten gom, pojken.

På återseende!

1 kommentarer:

robin benigh 11 januari 2010 kl. 00:12  

och en excellent övre tandrad.

Jag

Mitt foto
Går bildjournalistprogrammet på Mittuniversitetet i Sundsvall. Fotar. Visar bilder.

Translate

Kontakt

Johan Engman
johengman(at)gmail.com
0046 (0) 70 306 67 26

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP