måndag 5 oktober 2009

Peppande föreläsning

I dag föreläste Lars Dareberg från Sydsvenskan för oss. Bra, rolig föreläsning som jag blev peppad av.
Vi ska börja med våra bildprojekt nu som ska resultera i ett bildspel. Kan bara inte komma på något. Nånstans längst bak finns tanken om att åka tillbaka till samefamiljen jag bodde hos i vintras. Att försöka göra något annorlunda av det, med en annan vinkel, eller att försöka förbättra eller bygga på det. Att den här gången ta upp ljud. Jag har i allafall kontaktat dem. Ska kolla vad deras plan är.
Det var inspirerande att vara hos dem, och jag vill åka tillbaka. Detta är ju ett ypperligt tillfälle.




Jag har gjort som Tobe. Kör i storformat nu.

1 kommentarer:

Simon 5 oktober 2009 kl. 23:53  

den första bilden där.. MM!

Jag

Mitt foto
Går bildjournalistprogrammet på Mittuniversitetet i Sundsvall. Fotar. Visar bilder.

Translate

Kontakt

Johan Engman
johengman(at)gmail.com
0046 (0) 70 306 67 26

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP