måndag 12 oktober 2009

Har ni sett den förut?

Mycket fjällbilder nu.

Har just pratat med Thomas i familjen jag ska hälsa på. De hade inte bestämt vilken dag de skulle ha renskiljning, men det blir någon dag i veckan, allt beror på vädret.

Så nu sitter jag med telefonjour. Han ringer mig en eller två dagar innan. Sedan är det bara för mig att bränna upp till fjällen.
Ska förmodligen bara plåta skiljningen denna vecka, sedan åker jag upp igen nästa vecka och gör klart. Beroende på vad som händer.
Ska bli kul att återvända. Det är helt underbart att vara gäst hos dem och få uppleva allt.

1 kommentarer:

Anonym 13 oktober 2009 kl. 18:10  

ett bra julklappstips till...eh...mig vore att få någon av de där fotona på renstackarna inramat å förstorat. skulle göra sig bra på vår snygga solblekta 70-talsväv i trappen nämligen...bara ett litet "tips från coachen" såhär några månader innan jul.

/jenny

Jag

Mitt foto
Går bildjournalistprogrammet på Mittuniversitetet i Sundsvall. Fotar. Visar bilder.

Translate

Kontakt

Johan Engman
johengman(at)gmail.com
0046 (0) 70 306 67 26

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP