söndag 17 oktober 2010

17:e oktober

3 kommentarer:

Kristoffer Hellman 17 oktober 2010 kl. 22:49  

Sjukt. Snygg. Kopiering.

Hur gör du?

johan 18 oktober 2010 kl. 12:51  

Drog upp fyllnadsljus i camera raw, och ner med all svärta. Öppnade sedan ett kurvlager i PS där jag på högdagersidan drog ner kurvan mot det mörka högst upp, för att dra upp kurvan just innan. Typ ett bakvänt S bara på högdagersidan. Då försvann ännu mer kontrast. Det var allt jag gjorde.
Har prövat tidigare men det har inte blivit riktigt bra. Passade dock till den här bilden tyckte jag.

Jenny 19 oktober 2010 kl. 12:00  

En ärlig hundägare minsann. Annars brukar vi ju ofta kallas "hollywoods glömda talanger" när vi står där på cykelvägen och spelar att vi inte ser att hundrackarn´vår sitter på huk å levererar

Jag

Mitt foto
Går bildjournalistprogrammet på Mittuniversitetet i Sundsvall. Fotar. Visar bilder.

Translate

Kontakt

Johan Engman
johengman(at)gmail.com
0046 (0) 70 306 67 26

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP