onsdag 5 januari 2011

Klart och betalt

Så, då är bilderna till Årets Bild uppladdade. Trodde det skulle bli att sitta i sista minuten men jag blev klar redan igår. Det mesta av tiden tycker jag går till att leta bilder på hårddiskar. Nu har jag gjort en mapp på skrivbordet där jag under det kommande året lägger bilder som kan bli eventuella kandidater inför nästa år. Då kanske jag slipper rota igenom alla vrår på datorn efter bilder.

Innan jul träffade jag och Fredrik Nilsson det nya landstingsrådet Per Wahlberg. Vi träffade honom sent en kväll på hans partis kansli, inte så kul bildmässigt tyckte jag. Per berättade att han motionerade på gym varje morgon innan jobbet, så jag föreslog att ta bilden där dagen efter. Han tyckte det lät bra och så här blev det.

3 kommentarer:

En beundrare 5 januari 2011 kl. 23:04  

Bra bild och kul vinkel av ambitiös fotograf.
Bra mycket bättre än basketbilden häromdagen..

johan 5 januari 2011 kl. 23:25  

Tack du okände beundrare, kul att du gillar bilden och att du tog dig tid att kommentera!
Vissa dagar går det bättre än andra.

jenny 25 januari 2011 kl. 19:34  

när ska du uppdatera bloggen?

Jag

Mitt foto
Går bildjournalistprogrammet på Mittuniversitetet i Sundsvall. Fotar. Visar bilder.

Translate

Kontakt

Johan Engman
johengman(at)gmail.com
0046 (0) 70 306 67 26

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP