fredag 15 oktober 2010

.



Skolan består nu bara av en massa C-metod och senare C-uppsats. Ingenting praktiskt alls, och det känns som det var en evighet sedan jag tog upp kameran. Till våren blir det mer praktiskt då vi har fotografiskt projekt hela terminen. Igår ansökte jag också till danska journalistskolan i Århus. Till en terminslång kurs i "photojournalism-advanced story telling". Får se om jag kommer in. Hur det än blir så blir det mer praktiskt nästa termin. Tanken på det får mig kanske att klara mig igenom denna termin.

0 kommentarer:

Jag

Mitt foto
Går bildjournalistprogrammet på Mittuniversitetet i Sundsvall. Fotar. Visar bilder.

Translate

Kontakt

Johan Engman
johengman(at)gmail.com
0046 (0) 70 306 67 26

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP