torsdag 23 juli 2009

Tips

Det sprutar ut bildspel på webben nu. På ST går det på löpande band. Förutom mina egna så producerar Robin och Mathias som galna kossor. Kolla gärna in Robins bildspel HÄR, HÄR och HÄR. Samt Mathias HÄR.


Herr J. Croona på Eskilstuna Kuriren är inte sämre. Kolla in hans bildspel om speedway och powermeet HÄR och HÄR.

Det är sådant här som inspirerar, och det är intressant att fotografera på jobb om man tänker bildspel. Känns som om höstens kurs med bildspel kan bli rolig.

2 kommentarer:

j.croona 24 juli 2009 kl. 14:42  

Jag håller med helt och hållet! :) Ni verkar ha ett riktigt dreamteam uppe på ST nu, du får jobba och stå i trots att du fick timvik eller? Eller fick du schema?

PEPP FÖR HÖSTKURSEN!

johan 24 juli 2009 kl. 14:46  

Fick ungefär hela juni och halva juli, så typ 6 veckor. Men många långa roliga jobb.
Nu är det slut på schema så jag går bara in extra när det behövs fram till skolstart.

Ja, ser fram mot skolan faktiskt. Ska bli kul att träffa alla igen och peppa inför de roliga kurserna.

Jag

Mitt foto
Går bildjournalistprogrammet på Mittuniversitetet i Sundsvall. Fotar. Visar bilder.

Translate

Kontakt

Johan Engman
johengman(at)gmail.com
0046 (0) 70 306 67 26

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP